недеља, 11. март 2018.

ДЕСЕТИ РОЂЕНДАН




Девет година за час прође
А десета ми пуна дође
Где одлазе те године моје
Ја детињство недам своје

Десет година већ данас имам
Како је толико у мој живот стало
Десет година тек данас имам
И никада више оволико мало

Кад имаш одједном година десет
Постају снени погледи твоји
Кад имаш одједном година десет
Живот тек почиње тад да се броји

Са година десет из очију твојих
Приче и бајке још увек живе
Са година десет те очи твоје
Новоме свету стално се диве

Кад десет година у срцу твоме
Дечији живот безбрижно спава
Једино што срцу тад треба
Је љубав она, код куће права

Године лете, године јуре
И бројеви расту, и расте дете
Па се онда запиташ једном
Где године наше од нас одлете

Десет је бројка најлепша мени
За рођендан се ја свој спремам
Десет је бројка најлепша мени
Јер бројке друге ја сада немам

Девет година за час прође
А десета ми пуна дође
Где одлазе те године моје
Ја детињство недам своје


Саша Јовановић



Нема коментара:

Постави коментар