петак, 15. децембар 2017.

BAŠ VOLIM SVOJU SUPRUGU





Eh, dragi moji, vi ste skroz zaboravili na mene, na vašeg Profesora Arkadija…
Ne viđamo se…
Eto, ne viđam ni mog dobrog drugara Čika Keku. Najčešće viđam svoju najdražu suprugu…

Eh, te žene…
Volim i poštujem žene ali od svih žena, najviše volim svoju suprugu…


Volim je, mada nikada nema šta da obuče. Ne dovodi u pitanje police pune odeće u plakaru. Ja to jednostavno ne razumem.

Volim je, mada imaj potrebu da plače. Ona to ne rade kada je sama, osim kad zna da ću je čuti.

Volim je mada će uvek postavljati pitanja koja nemaju pravi odgovor, da bi mi nametnule osećaj krivice.

Volim je, mada voli puno da pričaju. Tišina je plaši, pa ima portebu da je ispuni čak i ako nema šta da kažu.

Volim je, mada moja draga supruga voli da oseti da da postoje ljudi koji su gori od nje. Zato su joj sapunske opere i rijaliti programi tako popularni.

Volim je, mada ne može da čuva tajne. One je izjedaju iznutra. Ona to ne vidI kao izdaju poverenja, dokazujući da to zna samo dvoje, troje ljudi.

Volim je, mada misli da su sva piva ista.

Volim je, mada voli da telefoniraja. Moja draga supruga može biti dve nedelje u poseti kod svoje drugarice, i odmah po povratku kući pozvaće istu tu drugaricu i pričati sa njom tri sata.

Volim je, mada moja draga supruga ne želi iskren odgovor na pitanje, “Kako izgledam?”

Нема коментара:

Постави коментар