уторак, 4. новембар 2014.

DA LI VERUJETE U SVETSKA ČUDA?




Milion mu vekova, sto hiljada godina, bilon mu zagonetki i sedam mu svetskih čuda meni nešto nije jasno... 
Kažu ljudi, naučnici, mudre glave, drevne knjiga da na svetu ima sedam svetskih čuda.  Kakva su to čuda kad od tih sedam svetskih čuda danas se može videti samo jedno - piramide. Viseći vrtovi, Artemidin hram, Zevsov kip, Mauzolej, Rodski kolos i svetionik na Farosu ili su iščezli ili su u ruševinama... 
Kakvo je to čudo kad nestane. 
Ne vidim šta je to čudno u tom čudu i zašto se zove čudo? 
Pa ja svaki dan vidim i napravim gomilu čuda po mojim naučnim kriterijumima koji su usvojeni na svetskom samitu interdisciplinarnih naučnika Malog Mokrog Luga koji se svake godine redovno održava 29. februara nedeljom u Bubanj Potoku.

Jedno od čuda je to što moj prijatelj ima reno 5, relativno mlad – tek je postao punoletan, mislim na auto, koji troši prosečno 18 litara goriva na sto kilometara iliti 1,8 litara na 10 kilometara. Pošto auto juri čak 60 kilometara na sat, koristeći Brozovu jednačinu sa 46 nepoznatih izračunavamo da auto troši 1,8 litara na deset minuta. Uporedivši to sa Teorijom o stanjima tekućina pri prelasku iz zatvorenog u otvoreni prostor kroz rupu širine omanjeg eksera vidimo da auto više troši nego da neko prosipa gorivo. E, vidite to je pravo čudo! Ko može da napravi ovakav sinhronizovani rad auto motora a da troši ovoliko...
Imamo u komšiluku i jednog čudotvorca po imenu Milojko. On je stručnjak za krevete. Nisam detaljno upoznat sa njegovim radom ali po mestu čujem kako žene pričaju da pravi čuda u krevetu, sa krevetom, na krevetu, pod krevetom...
Mene eto neki zovu i čudak... Valjda u znak priznanja za moj naučni rad, pronalaske, patente, teorije, projekcije, detekcije, vizualizacije, reinkarnacije...
Prihvatam ja ta priznanja ali mi krivo kako ne mogu da napravim bar jedno svetsko čudo!
Hteo sam da napravim projekat za najvišu zgradu na svet ali kažu da je najviša zgrada na svetu već napravljena. Hrteo sam da napravim najbrži auto na svet ali kažu da je i on napravljen. Onda sam hteo da otkrijem najdužu reku na svetu ali kažu da je i ona već otkrivena... Potom sam kontao da zajedno sa čuvenim graditeljem mosta na Drini, Ivom Andrićem, napravim najduži most na svetu ali kažu da i on već postoji.
Išao sam na konsultacije mog ličnog savetnika Belog Maga Sima Sprema ali mi je on rekao da ovo nije moja godina, da sam pod magijom, da mi je neko zakopao nokte i dlake po prozorom, da mi mora napraviti amajliju, saliti olovo i gledati u plećku... 
Jedno rečju mi je rekao da ove godine ništa ne treba da započinjem na ovom planu a pošto sam ja broj 3 po numerologiji – sledeća je godina moja ako preživim ovu... 

Arkadije Jovanović

Нема коментара:

Постави коментар