среда, 22. октобар 2014.

LETEĆI TANJIRI - ČIKA KEKIN DNEVNIK



Dragi dnevniče,

gde god i kad god da sam putovao ljudi me uvek pitaju šta ja mislim o letećim tanjirima, ili kako se to već stručno kaže - NLO-ima. Svi me pitaju odakle oni  dolaze, gde idu, ko ih pravi, gde se popravljaju, gde kupuju delove… 

Ja njima kažem: “E, dragi moji jedna od najdugovečnijih misterija, koji svoje korene vuče još iz praistorije, pojava NLO-a se i zove pojava neidentifikovanih letećih objekata jer kad bi bili indentifikovani onda bi se verovatno zvali indentifikovani… 

Za razliku od većine pojava koje su mučile stare narode - munja, pomrčina, putanja planeta - ova do dana današnjeg nije u potpunosti objašnjena… 
Kažem u potpunosti, budući da je sve više neidentifikovanih objekata postajalo indentifikovano razvitkom Srpske svemirske agnecije kod nas, naravno, sa mojom malenkošću na čelu Vojvođanske svemirske agencije.

Kao što bi rekao čuveni mislilac Marks, Gručo Marks: “Sve što leti i treba da leti” u svojoj studiji o “Nepoznato o poznatom i poznato o nepoznatom”..  

Proučavao sam dokumente koji su nam ostali iz davnih vremena kao što su crtarije po zidovima pećina, na kojima, pored klasičnih motiva iz lova i svakodnevnog života, tu i tamo se prikazuju i neobični leteće objekte tanjirastog oblika. To su zanimljivi izvori mada neki naučnici tvrde da su to pradavni ljudi dizajnirali pribor za jelo koji još nije bio izmišljen ali je postojala potreba da pre to izmisle nego leteće tanjire…

Ali najbolje informacije sam dobio proučavajući razne modele letećih tanjira, naravno, prevashodno one koje sam lično video ili one koje su fotografisali, nacrtali ili objasnili članovi patrolnog tima Republičke svemirske agencije.


Samo ovde kod nas, u okolini “Kafane kod Radeta”, u razdoblju od 30. decembra do 15. januara prijavljeno je 12 susreta sa neobičnim objektima. A, onda su počeli i pravi kontakti i otmice. 

Pojedini meštani su pričali i kleli se u majku da su ih oteli vanzemaljci, da su sa njima putovali kroz vreme, da su na njima vršili eksperimente ali da ih nisu puštali kući po dan, dva...

Jedan od stanovnika je tvrdio kako su on i njegov nećak, posle dve gajbe piva, prisustvovali poletanju letećeg tanjira koji svakako nije 'zemaljski'.

Nakon što je jedan meštanin ispričao prvi opis otmice pojavile su se stotine drugih. Svi opisli letećih tanjira su bili poprilično slični. To je bio dokaz da se to stvarno dogodilo…

Mislim da ću misteriju neindentifikovanih letećih objekata, poznatih kao leteći tanjiri, uskoro moći da pojasnim u svom novom kapitalnom delu “Sve ono o čemu nisam znao ništa ali ću saznati a šta god mislite o NLO-ima, oni postoje i to je ozbiljno pitanje.

Stvarno ne znam…

Mislim znam ja ali ne shvatam…

U svakom slučaju Čika Keka nikada ne odustaje 

Нема коментара:

Постави коментар